2009-04-08

Invänta speltest

Idag blev affärsplanen helt klar. Fick också kontakt med 3 skolor, som var intresserade utav speltest. Speltesten skulle tyvärr behöva starta nästa vecka efter påsklovet.

Jag talades vid med Ivan Hjelm om hur dom utvecklar nya produkter. Något som gör deras produkter speciella, är deras tema som är kopplade till klassiska sagor. Sagor som Pippi Långstump, Mästerkatten i stövlarna osv. Enligt dom anställs designer för projekt, samt köper dom in idéer. Men det finns fortfarande folk som jag behöver prata med, för att få en större bild på hur deras verksamhet fungerar.

Nu tänkte jag ta en luten paus ifrån projektet, för att invänta speltesten. Under tiden kommer jag arbeta med andra projekt, förbereda speltest, samt försöka få tag på de personer som jag behöver prata med.

No comments:

Post a Comment